Sunday 4 February 2024

Heilzeit / Healing Time

Heilzeit (Heal time)
im Juni 2017 gescrieben / written in June 2017

Ich, der russischer Muttersprächler, möchte eher von Cringe sterben als meine vergangene Gramatik sehen XD
As a native Russian speaker, I'd love to die of cringe rather than seein my past grammar XD

auf Deutsch
Wann sind Wunden auf mich erscheint
Dann mir tut meine Körper weh,
Ich hab´ einen schrecklich Biss,
Dachte Ich nicht über es.

In Moment wird die Zeit kommen,
Wann werde Himmel mein Ruf hören,
Ruh wird kommen als es kann,
Und werd´ Ich Gesund sein.

Letzt Ansicht am meinem Haut,
Dem die schecklichen Wunden hat.

Heilzeit - lass es helfen.
Heilzeit - fühl´ mich besser.
Heilzeit - Ich bekam Ruh und überlebt.
Heilzeit - Schmerz ist kein tödlich.
Heilzeit - Ich genese.
Heilzeit - vergib meine Sunden.
Heilzeit! (8x)

Wann werd´ Ich Schmerz fühlen aufhör´n,
Werde Ich für der Peinen rachen,
Pass auf, Feinden und Sündern 
Ich werden Sie töten.

Die Zeit kommt aufregen stoppen
Die Zeit kommt mit Chaos beenden.

Heilzeit... (2x)

in English
When wounds are becoming on me,
Then I have my body's pain.
I have got a scary bite,
I didn't think about it.

Day will come in one Moment,
When heaven hear my outcry,
Peace comes as fast as it can,
And I feel myself good.

My last sight on my skin,
Which has frightening scrapes.

Heal time - let it help me,
Heal time - I feel better.
Heal time - I received peace and outlived it.
Heal time - hurt isn't vital
Heal time - I'm ok,
Heal time - forgive my sins.
Heal time (8x)

When I stop feeling my pains,
I will take revenge of my harms,
Watch out, enemies and sinners,
I'm going to kill you.

Time came to stop crying,
Time came to end with chaos.

Heal time... (2x)

No comments:

Post a Comment

Mätt Woron - Zmrok w Warszawie (Official Lyric Video)

Zmrok w Warszawie Genre: Gothic Rock Language: Polish Recorded: 30.01.2024 Videoclip released on 21.03.2024 Music: Matt Woron Lyrics: Matt W...